måndag 1 april 2013

Allsvensk premiär. Och vilken premiär sedan!!

Den såg jag verkligen inte komma. Att KFF skulle vinna med 3-0 i premiären, mot samma Syrianska som man förlorade mot i slutet av 2012. Dessutom efter en knackig försäsong och med en mängd skador. Jag har ju undrat vem som ska göra målen och att man gör tre trots att Sebastian, Tobbe E och Erik är borta är riktigt imponerande.

Paulus också skadad? Ser inte alls bra ut. Är det bara en slump eller finns det någon orsak bakom att man återigen går in i en säsong med en halv startelva borta?

Nu hoppas jag kunna bli mer aktiv på bloggen när säsongen äntligen är igång. Jag har ju under tiden gått och flyttat från Stockholm till Rotterdam, men nu är jag på plats och har inget att skylla på.

Men jag missade att uppdatera mitt preliminära tips. Dock känns det fortfarande rätt, så det finns ingen anledning att ändra någonting.

Det främsta vårtecknet, varje år. Allsvensk premiär!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar