torsdag 30 juni 2011

På väg till Italien

Dags för två matcher mot formsvaga TFF. Visserligen har Kalmar ofta svårt för dem men jag tror ändå att det är sex poäng att hämta hem. MEN, jag tänker inte se matcherna och kommer inte heller att ägna dem särskilt många tankar. På lördag sätter jag mig nämligen på en Lufthansakärra ner till Rom för vidare transport till landsbygden i Umbrien, inte långt från Assisi. Jag tänker dricka goda viner, äta god mat, bada, sola, kanske vara lite kulturell och i övrigt bara njuta av att vara i ett område som måste vara ett av Europas bästa, vackraste, ljuvligaste och helt enkelt mest fantastiska. Åtminstone för en sommarvecka om året. Semester med andra ord. Ha en god vecka och så hörs vi igen senare.

Förresten, självklart har jag beställt SMS-uppdatering från matchen på lördag. Så lite kommer jag väl att tänka på matchen trots allt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar