fredag 2 juli 2010

Holland på väg mot final....

...efter sensationella 2-1 mot självaste Brasilien. Jag såg bara andra halvlek och tyckte inte att det var något konstigt med resultatet, men jag förstår av kommentarerna att brassarna hade kunnat avgjort detta innan. Jag trodde inte att de skulle klara av det, men som jag sagt tidigare är detta mitt lag. Nu har de goda chanser att nå finalen nästa söndag.

Kanske blir det Europas EM till slut i alla fall. Holland favoriter på ena halvan nu samtidigt som både Tyskland och Spanien är kvar på den andra. Liket lever med andra ord.

Men sedan kan det ju bli Argentina-Uruguay i final också, så vi väntar med slutsatserna ett tag till.

1-0 till slut för KFF. Klart att de kommer att fixa det, men matchen lever till returen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar