måndag 14 juni 2010

En lagom trepoängare

Seger för Holland utan att imponera. Och de behövde dessutom hjälp av slumpen och de danska försvararna. Men något säger mig att årets Holland kommer att komma igång vad det lider. De har en på pappret väldigt behaglig resa fram till åttondelen och det är då de ska vara i form. Tror till exempel att Robben kommer att sparas hela gruppspelet för att kanske, kanske kunna spela senare i turneringen.

Kuyt blev målskytt. Knappast det svåraste målet i hans karriär.

Tvekar lite inför Italien-Paraguay ikväll. Ett 0-0 tips på den matchen ger nog knappast pengarna tillbaka. Men känner jag mig själv så lär jag sitta där till slut. Har t o m slagit på Japan-Kamerun, men den finns det viss risk att jag inte orkar följa till slutet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar