måndag 19 april 2010

Snart avspark och jag kommer att vara pa plats

Forst maste jag beratta hur min vecka har varit. En vecka helt annorlunda fran manga tidigare veckor, men samtidigt en historia som manga har att beratta efter just den veckan som gatt. Jag var pa konferens i Amsterdam mandag till torsdag. Eller sa var det menat i alla fall. Sedan kom ju den islandska vulkanaskan som skot upp min hemresa till Moskva till fredagen. Nar nasta dag kom och ingen ljusning fanns i sikte valde jag i stallet att aka med mina nordiska kollegor i hyrbil till Kopenhamn och vidare med tag till Kalmar i lordags. Tur var val det. Andra kollegor sitter fortfarande och hanger i Amsterdam utan att komma darifran. Sjalv sitter jag i alla fall inte i sjon utan har mat och husrum i Kalmar fram tills dess att jag kan komma harifran. Detta hade dessutom det goda med sig att jag kan ga pa kvallens match mot AIK. Det var mer an ett och ett halvt ar sedan jag var pa Skansen senast (AIK da ocksa om jag minns ratt, 3-2 efter avgorande mal av Rasmus i augusti 2008 i osregnet). Snart gar jag harifran och ska fa en stor kall innan avspark.

Detta ar for ovrigt forsta gangen jag bloggar fran min ryska jobbdator. Den saknar som ni marker a, a och o (ni fattar...). Hoppas att detta inte blir nagon vana.

Tippar seger ikvall. 2-1 efter mal av Tobbe E och Santos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar