lördag 6 mars 2010

Mitt slutliga allsvenska tips 2010

För några veckor sedan släppte jag ett preliminärt tips. Har funderat lite på det i veckan men ser ingen anledning att göra några större förändringar. Jag har valt att endast byta plats på Mjällby och Gais. Till slut tror jag att Bagarn kommer att se till att de håller tillräckligt tätt bakåt för att man ska kunna hanka sig kvar. Visst finns det en risk att man som vanligt tippar MFF lite för högt upp eller att man underskattar lag som Trelleborg eller Häcken, som ju gått väldigt bra på försäsongen. Men till slut tror jag att detta är den serie vi kommer att se framåt november.

1. Elfsborg
2. IFK Göteborg
3. Kalmar FF
4. Malmö FF
5. AIK
6. Örebro
7. Halmstad
8. Trelleborg
9. Helsingborg
10. Häcken
11. Djurgården
12. Gefle
13. Mjällby
14. BP
15. Gais
16. Åtvidaberg

Bara en vecka kvar till avspark nu. Spännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar