lördag 5 september 2009

Nu är det bara vinst som gäller

Match mot Ungern borta. Det blir inte lätt men jag känner ett visst lugn. Min största oro är att jag inte ska hitta någon stream och därmed inte kunna se matchen. Radiosporten finns ju alltid där, men det är klart att jag hellre ser matchen. Min förhoppning står nu till en ungersk kanal.

Tillbaka till matchen. Startelvan verkar bli den väntade. Rasmus till höger och jag hoppas att vi får se lite magi mellan Ras och Ibra. Holmen är väl med i brist på bra alternativ, men han lär inte göra bort sig. Här skulle jag ju gärna sett Ishizaki istället. Eller Viktor förstås, men han ligger ju hemma sjuk. Elmander på topp känns både väntat och riktigt. Han gör jobbet som bäddar för Ibra, Kim eller Ras. Den som tror att Elmander ska göra tjugo baljor i Bolton vet inte vad han pratar om. Men jag gillar Johan och hoppas givetvis att han ska snubbla in ett ikväll.

Snart avspark. Har öppnat en anständig belgisk öl och ska se lite från Englands match mot Slovenien som uppladdning. Snart åker dessutom matchtröjan på. Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar