lördag 25 juli 2009

Att vinna en skitmatch

Det är matcher som denna som man kanske kommer att minnas efter säsongen. KFF var fullständigt usla men lyckades knipa tre pinnar. När säsongen ska sammanställas är det kanske denna matchen som fäller avgörandet.

Tippade 2-1 som också blev slutresultatet. Men att Stefan Larsson skulle göra mål fixade jag inte.

Jag gillade Nannes matchning, med tanke på att många spelare säkert är tunga efter en jobbig period. Men det syns också att KFF behöver David på plan. En av de mest underskattade spelarna i allsvenskan som jag hoppas får chansen i Lagerbäcks vintertrupp i januari. Svante, skriv nytt kontrakt.

Första halvlek fick jag höra på webradion, men andra halvlek lyckades jag se på en (ganska taskig) stream. Om detta var KFFs bra halvlek så står jag fast vid att detta var en skitmatch.

Trots allt, tabellen ser ganska bra ut numera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar